3
Satın alma tecrübeleri/Püf noktaları

  1. mecai Cupcake Sep 13, 2016

    mecai, Sep 13, 2016 :
    Tekrar tekrar çok teşekkür ederim. İsimleri her iki şekildede denedim olmadı bi kaç yerdede bankayı arayıp onaylatanlar gördüm yazan. Olmazsa onuda deneyeceğim. İyi akşamlar, iyi forumlar...
     

  2. mcsememo KitKat Community Expert Sep 13, 2016

    mcsememo, Sep 13, 2016 :
    Rica ederim. Umarim sorun cozulur. Olumlu veya olumsuz gelismeleri buradan paylasirsan sevinirim. Iyi aksamlar, iyi forumlar.
     

  3. mecai Cupcake Sep 14, 2016

    mecai, Sep 14, 2016 :
    Hocam günaydın, az önce bi bakayım dedim bahsettiğiniz mavi bildirim ekranı gelmiş. (ödeme - shipping tarihlerini falan gösteren) yalnız 3 tane birden kabul edilmiş bunları nasıl iptal edebiliriz? Ücretler henüz karttan çekilmemiş, çekilmeden 2 tanesini iptal etmek istiyorum support bölümüne baktım o sayfada iptal seçeneğinden bahsediyor ama ben bulamadım
     

  4. mecai Cupcake Sep 14, 2016

    mecai, Sep 14, 2016 :
    Bu arada ödeme yöntemini ben kredi kartıyla yapmaya çalıştığım halde PayPal seçmiş üçündede
     

  5. mcsememo KitKat Community Expert Sep 14, 2016

    mcsememo, Sep 14, 2016 :
    Gunaydin, sagol. Gonderim durumu degismeden once ticket sayfasinda asagidaki resimde oldugu gibi ilk kutuda sorunun kisa aciklamasini, satin aldigin telefonu, sonraki kutuda payment kategorisini, sonraki kutuda order cancellation secenegini, son olarak da iptal etmek istedigin order numberi belirt. Ayni islemi iptal etmek istedigin diger order number icin de tekrarla. Ne olur ne olmaz diye ticket gonderdikten sonra konuyu live chat ile de belirtebilirsin.

    IMG_20160914_084512.jpg
     

  6. mecai Cupcake Sep 14, 2016

    mecai, Sep 14, 2016 :
    Tekrar çok teşekkür ederim yardımlarınız için. Live chatten yardım istedim bi kaç öneride bulundular sipariş için olmadı şimdi onlar ticket açtı ve ss istediler mailden attım bekliyorum bakalım sonuç ne olacak.
     

  7. mcsememo KitKat Community Expert Sep 14, 2016

    mcsememo, Sep 14, 2016 :
    Rica ederim, umarim sorunu hizlica cozerler.
     

  8. bisseven Cupcake Sep 16, 2016

    bisseven, Sep 16, 2016 :
    Arkadaşlar iyi günler arkadaşım haftaya cuma ingiltereden dönücek oneplus 3 sipariş vericem ama yetişmesi ile ilgili şüphelerim var estimated time ekim 7 diyor arkadaş 23 ünde gelecek sizce ürün ona ulaşır mı yoksa hiç uğraşmayıp sipariş vermeyeyim mi ?
     

  9. mecai Cupcake Sep 16, 2016

    mecai, Sep 16, 2016 :
    Sonunda siparişi verdim çok şükür :) hem twitter hem ticket hem canlı chatten görüştüm ayrıca sizin yardımlarınızlada nereye nasıl danışacağımıda öğrendim ve sonunda sadece yeni bi oneplus hesabı açıp siparişi verdim :) ne kredi kartıyla nede başka bişeyle ilgili değilmiş hata. Hesapla alakalıymış twitter destek ekibi yeni hesap açmamı ve tekrar denememiş istedi böylece siparişi vermiş oldum. Çok teşekkür ederim sizede. Şimdiki sorum bu verdikleri muhtemel varış süresinde varıyor mu varmıyor mu kargo? Ona göre Kıbrıs'a bilet alıcam :)
     

  10. mcsememo KitKat Community Expert Sep 16, 2016

    mcsememo, Sep 16, 2016 :
    Merhaba. Ingiltere adresine tahmini teslim tarihi olarak 23 eylul gosteriliyor. Priority gonderim yontemini secersen kargo zamaninda ulasabilir belki.
    IMG_20160916_175804.jpg
     

  11. mcsememo KitKat Community Expert Sep 16, 2016

    mcsememo, Sep 16, 2016 :
    Hayirli olsun, sorunun cozuldugune sevindim. OnePlus her ihtimale karsi teslim tarihini esnek tutuyor. Stokta bir problem cikmazsa urun 2-4 gun arasinda kargoya veriliyor ve secilen gonderim yontemine bagli olarak 3-5 gun arasinda urun adrese teslim ediliyor. En kotu ihtimal urun alindigi tarihle birlikte 12 gunde hedef adrese teslim ediliyor. Ornek surelere buradan bakabilirsin, guncel sureler icin en son sayfalara bakmani oneririm. Umarim telefonun eline sorunsuz bir sekilde ulasir. Simdiden gule gule kullanmani diliyorum. Tekrar hayirli olsun. Iyi hafta sonlari, iyi forumlar.
     

  12. mecai Cupcake Sep 16, 2016

    mecai, Sep 16, 2016 :
    Çok teşekkürler sizede iyi hafta sonları, iyi forumlar
     

  13. mecai Cupcake Sep 20, 2016

    mecai, Sep 20, 2016 :
    Hocam tekrar merhabalar, benim cihaz dün kargolandı ama kargo takibi yapamıyorum. Forumda bi kaç yere baktım bu OP ile başlayan numarayla DHL sitesinden bakabilirmişiz öyle söyleniyor ama ben arattığım zaman sonuç vermiyor. Sizin bi bilginiz var mı bu konuda ?
     

  14. mcsememo KitKat Community Expert Sep 20, 2016

    mcsememo, Sep 20, 2016 :
    Merhaba. Gonderim durumu dispatched oldugunda tracking no'yu iceren bir email alman gerekiyor. Bu emaili almadiysan hem ticket ac hem de live chatten durumu anlat. OPS123XXXXXX ile baslayan no'yu shipper's reference kutusuna girmen gerekiyor. Sonuc vermiyorsa durum guncellenmesi yapilmamistir diye tahmin ediyorum. Her ihtimale karsi dedigim gibi ticket ac ve live chat ile durumu anlat. Iyi forumlar.
     

  15. cemcan1245 Cupcake Sep 23, 2016

    cemcan1245, Sep 23, 2016 :
    Hocam merhabalar OP3 gönderilen ülkeler arasında KKTC'de görünüyor , gerçektende gönderim var mı ? kargoda sıkıntı olur mu ?
     

  16. mcsememo KitKat Community Expert Sep 24, 2016

    mcsememo, Sep 24, 2016 :
    Merhaba. Asagidaki ismi yazili kktc ve rum kesimi yerlesim yerlerine gonderim oldugu belirtilmis ama kargoyu teslim alma sirasinda sorunlarin cikip cikmayacagi konusunda en net bilgiyi shipping adresini kktc yazan arkadaslar soyleyebilir. Konu hakkinda tecrubeli arkadaslar umarim bilgilerini paylasirlar. Iyi forumlar.

     

  17. mecai Cupcake Sep 29, 2016

    mecai, Sep 29, 2016 :
    Hocam sıkıntı oluyor şöyleki ben Girne de bi adrese sipariş verdim önce İstanbul'a indiğinde kargo benden pasaport numarası yada tc kimlik numarası istediler gümrükleme bilmem ne ayağına. Şuan kargo Kıbrıs Ercan havaalanında "beklenmeyen gümrükleme geçikmesi" diye bekliyor oneplusada DHLyede bildirdim durumu nedir ne değildir diye bekliyorum. Not: onplusta teslim tarihi 22si DHLde 27 siydi ama hala bekliyorum.
     

  18. Hakko Eclair Oct 1, 2016

    Hakko, Oct 1, 2016 :
    Merhaba,

    Geçtiğimiz ayın 22sinde satın aldığım ürün hala kargo aşamasına bile gelemedi... 3-5 gün işlem süresi gibi bir şey ne gördüm nede duydum... Almak isteyen arkadaşların en az 1 veya 1,5 ay öncesinden sipariş vermesini öneriyorum ben. Tecrübe ile sabit... ticket, live chat vs düzenli görüşülüyor bir türlü hareket edemedi ürün... Bu arada Almanyaya gidecek altı üstü telefon :) sipariş vermeden zaman planlamasını iyi yapmanızı öneririm... birde diğer bir konu "bussiness days" dedikleri iş günleri... haftanın 5 günü çalıştığını var sayarak hesaplayın sürelerinizi... 7 bussiness days derlerse örneğin pazartesiden baz alırsak eğer sonraki haftanın salı günü 7. iş günü oluyor adamların. yani işlem süreleri son dönemde çok uzamış yoğun talepten dolayı... dikkatli olmakta fayda var bakalım 1 ay sürecek mi telefonu almak...
     

  19. Türkiye Eclair Oct 1, 2016

    Türkiye, Oct 1, 2016 :
    3-5 gün işlem süresini nerde gördünüz hocam? Arkadaşımda 15 gün önce op 3ü alıp almanyadaki ailesine hızlı kargoyla göndertti totalde 4 günde ulaştı almanyaya. Alım esnasında stok durumunu keşke kontrol etseydiniz. Sizin durumunuz istisna hocam.
     

  20. Hakko Eclair Oct 2, 2016

    Hakko, Oct 2, 2016 :
    tahmini gönderim süreci 5 gün yazıyordu zaten Almanyaya :) ertesi gün 1 aya çıktı değişik şeyler olabiliyor yani...